Els alumnes de 2n d'ESO i els de 1r d’ESO B han treballat cadascun d'ells
una lletra de l'abecedari, la que els ha tocat.
Han agafat la lletra, l'han ampliat a mida 500 i, després, l'han
transformat com han volgut, a partir de textures, a partir de personatges...
Els alumnes de 2n ho han fet amb la temàtica de sant Jordi i només podien
treballar amb 4 colors vermell, verd, negre i blanc. Els de 1r, per la seva
banda, han treballat amb més colors i la seva temàtica ha estat lliure.
Finalment, tants els de 2n com els de 1r han centrat la seva lletra en un
quadrat de 21x21 cm. en el qual han fet un marge de 0'5 cm. de color negre.
Un cop hem tingut les lletres dissenyades i acabades, els de 3r de
Creativitat han dissenyat la sopa de lletres que formen totes elles juntes i
han decidit quines paraules que ens recorden la diada de St. Jordi volien
que s'hi amaguessin.
Aquestes paraules són 5, us animem a que les trobeu.
Si la Diada de Sant Jordi no les heu trobat, trobarem el solucionari penjat
a la Rambla del centre.
A més, davant de l’abecedari hi ha una sopa de lletres, per això hi ha una
sopera, plats, culleres... i les lletres amb les que tothom pot crear les seves
pròpies paraules.
Tot el que es presenta a la taula és una poesia visual i és, per tant, una
activitat més dins el tema d’enguany de la Fundació: l’avantguardisme.
Professorat de Visual i Plàstica