dijous, 28 d’abril del 2016

LA MEVA EXPERIÈNCIA A L'ESPRINT DE CONTES

És normal estar a l’expectativa quan es va a un concurs, i realment, la segona celebració del esprint de contes no ens va deixar decepcionats ni indiferents a cap dels participants.


Bona coordinació, feina en grup, bon timing, unes consignes perfectes; feien interessants les composicions literàries i artístiques, sense posar límits a la creativitat. Realment,  és una gran experiència. Potser jo ho vaig viure més intensament, per ser primerenc a l’esprint, o perquè al meu grup s’hi va fer molta pinya.

Vam començar amb una hora per les instruccions i el brainstorming, aquesta primera hora va ser fundamental per crear la nostra història. No vam descartar cap idea durant tota la primera mitja hora, i durant la següent vam polir els personatges i les relacions que establien. També vam definir un fil argumental concret i vam començar a idear la nostra obra plàstica.  



Les següents hores van escaure’s volant, entre fulls i fulls, vam passar les idees del cap al full. Mentrestant, vam anar perfilant la part plàstica, amb un resultat del que tots vam estar molt satisfets, tot i els dubtes durant la creació. La part literària va ser una mica més espinosa; el límit era una pàgina i en teníem quasi dues. I la responsabilitat de reduir sense tallar l’argument va recaure tota sobre mi. Quin frenesí! Els últims cinc minuts van ser d’infart, no havíem conclòs cap de les dues parts, però gracies al treball en equip i el talent dels meus companys, vam acabar a temps i amb uns grans resultats. Els resultats els sbarem d’aquí poc i m’interessen, però participar ja va ser una joiosa vivència. Espero repetir!

Roger Castellanos
Alumne de 3r d’ESO